Orientācija uz klientu man vienmēr bijis tuvs un saprotams jēdziens. Pati esmu ļoti prasīga kliente un pirmais, ko novērtēju jebkurā uzņēmumā, ir attieksme pret klientu un serviss. Tas ļoti bieži ir pozitīvu emociju avots, pārējos gadījumos mans „lāzera skatiens” fiksē visu, ko vēl varētu uzlabot. Tas palīdz arī sasniegt lieliskus klientu apkalpošanas rezultātus, ko apliecināja „Laba servisa” balva, kuru manis vadītais kolektīvs ieguva 2008.gada pavasarī.

Tēmas:

(1) Efektīva klientu apkalpošana domāta pārdošanas darbiniekiem kvalifikācijas celšanai klientu apkalpošanā un pārdošanā. Šis seminārs, kurā vienkārši un saprotami tiek izklāstīti klientu apkalpošanas pamatprincipi, noteikti būs noderīgs gan tiem, kam ir darba pieredze pārdošanas jomā, gan arī iesācējiem. Tomēr galvenais, ka šis kurss dos iespēju pārdevējiem būt veiksmīgākiem savā ikdienas darbā un tādējādi sasniegt uzstādītos mērķus un izjust gandarījumu par savu darbu.

Viens no kursa mērķiem ir palīdzēt cilvēkiem saskatīt sevī labu pārdevēju. Seminārs palīdzēs topošajiem pārdevējiem labāk saprast, ka efektīva klientu apkalpošana noslēdzas ar darījumu. Kursā klausītāji tiek iepazīstināti ar dažādiem klientu tipiem, kā ar viņiem rast kontaktu, kā risināt iespējamās konfliktsituācijas. Lielākā uzmanība programmā veltīta klienta vēlmju noskaidrošanai, kas ir veiksmīgas pārdošanas pamatā. Paredzētas arī praktiskās nodarbības, kuru laikā apmācību dalībnieki trenēs savas sarunas prasmes ar klientu, iejutīsies lomu spēlēs un nostiprinās iegūtās zināšanas.

(2) Pārdošanas prasmes ir 6 moduļu seminārs, pielāgots pārdevēju dinamiskajai ikdienai un konkrētajam vajadzībām.

Moduļi:

  1. Komunikācija – prasme runāt, klausīties, jautāt,vadīt sarunu;
  2. Klienta vajadzībās balstīts piedāvājums:produkts + pakalpojums, stāsta izveide un pielāgošana;
  3. Prezentācijas prasmes – prasme pasniegt sevi, etiķete, sava stāsta prezentēšana;
  4. Darījuma noslēgšana – kā panākt vienošanos, kompromisi, win-win risinājumi, knifi;
  5. Dažādi klientu tipi – pārdošanas psiholoģijas pamati;
  6. Kopsavilkums – Pārdošanas Prasmes visā krāšņumā!

(3) Komunikācija ar klientiem un klientu apkalpošanas problēmsituācijas - seminārs domāts klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, visiem, kas saskaras ar klientiem klātienē, kā arī tiem, kas pieņem klientu zvanus pa telefonu un gatavo rakstiskas atbildes uz klientu pieprasījumiem - visiem, kas saskaras gan ar apmierinātiem, gan – jo īpaši - ar neapmierinātiem klientiem.

Mūsu ikdienā bieži gadās situācijas, kad klienti nav apmierināti ar kaut ko - vai tas būtu piedāvātais produkts vai pakalpojums, vai kāda situācija klienta paša dzīvē, vai vienkārši - mūsu neprasme viņiem palīdzēt. Kā runāt ar šādiem klientiem un kā saglabāt viņus lojālo klientu skaitā?

Atbildes sniegs šis seminārs!

(4) Stresa menedžments. Ļoti būtisks aspekts darbā ar klientiem, sevišķi ar neapmierinātiem klientiem, ir jautājums - kā saglabāt savu emocionālo veselību, lai klientu dusmas neuztvertu personiski un justos labi.

Stresa vadības prasmes ir universālas un noderīgas ikvienam mūsu steidzīgajā laikmetā.

(5) Serviss, kas iedvesmo! – īsais seminārs, domāts Klientu apkalpošanas un Pārdošanas vadītājiem, kā arī uzņēmumu vadītājiem.

Lieliska apkalpošana rada apmierinātus un lojālus klientus, kas nes uzņēmumam peļņu. Tādējādi, nodrošinot citiem pievienoto vērtību, paši iegūstat gan gandarījumu, gan peļņu. Tomēr dzīvē bieži vien mūsu izpratne par labu servisu aprobežojas ar “klientu apkalpošanas departamentu” vai konkrētiem pārdošanas darbiniekiem. Lai viņi nodrošina servisu, bet mēs strādāsim… Pazīstama aina?

Šis seminārs Jums palīdzēs ieraudzīt jaunu perspektīvu, izvērtējot sava uzņēmuma darbību šodien un nākotnei plānojamās pārmaiņas kontekstā ar servisa kultūru, lai tā nestu jums gan peļņu, gan piepildījumu. Tieši gandarījums un piepildījums, starp citu, ir rītdienas biznesa atslēgas vārdi!